top of page

Навчаємося вдома

Доброго ранку, мої хлопчики і дівчатка!

Доброго ранку, шановні батьки!

Нас вітає четвер, 28 травня, і ми невпинно рухаємося до завершення навчального року. Перегорнуті останні сторінки підручників. Тож, підсумуємо вивчене.

На уроках " Основи здоров'я " ми поглибили свої знання про здоров'я людини й безпеку життєдіяльності. Ми дізналися про те, як поводитися в небезпечних ситуаціях, як досягати мети, як розвивати свої здібності та інше. Бережіть і цінуйте своє здоров'я. Здоров'я-це життя. Життя-найцінніший скарб, який має людина.

Тож, пам'ятайте...

А для того, щоб посміхатися, радіти, дивувати, мріяти, кохати, творити, досягати успіхів, потрібно любити і цінувати те місце, де ми з вами живемо. І незалежно хто ми: українці чи білоруси, італійці чи французи, всі ми маємо один спільний дім під назвою Земля.

Я бажаю вам жити щасливо на нашій прекрасній планеті! І пам'ятайте: щастя завжди поруч.

Хай вам щастить, мої хороші!


Рубан Оксана Миколаївна

Життєве кредо:

Мети досягає той ,

хто її прагне.

Наші новини
Архів
Пошук по
ключовим словам
Тегов пока нет.
Наші друзі
bottom of page